Äntligen en hantverkare i sikte....

Idag har jag varit hemma från jobbet...

Idag har vi ÄNTLIGEN, efter mycket lovande hit och dit, fått
hit en hantverkare som ska byta pannan åt oss.
Inte en dag försent!!!!
Det kommer att ta några dagar... kanske resten av
veckan... innan den nya pannan är på plats och kan användas.

Men nu är vi utan vatten till och från... vi har ingen värme
tills den nya pannan är på plats.... så har vi otur så kan vi
få frysa lite här hemma. Vi får hoppas på soliga dagar, så solen
värmer upp kåken lite....
Varmvatten har vi inte heller... så jag har inte kunnat duscha
ännu... och det känns inte så bra.
När vi får tillgång till varmvatten, vet jag inte... förhoppningsvis
ikväll. Vi ska få låna en 50 liters varmvattenberedare som ska
kopplas till ett uttag... hmmmm.... det blir till att duscha
så kallt man klara av, så att varmvattnet räcker till både mig
och Johanna på morgonen... då vi brukar duscha.
Brrr... det blir nog kallt... eftersom vi inte ha nå värme...
man brukar ju inte direkt lida av hetta i vanliga fall, när man kliver ur
duschen på morgonen... då när man i vanliga fall ha värme
och kan duscha så varmt man vill... man är ju lite kulen/frusen.
Ja, ja... det är som det är.... det är bara att gilla läget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0