Hemgjord pizza....

På eftermiddagen åkte jag upp till Teresa och
hälsade på. Efter ett tag kom även hennes bror, John och
hans dotter Cecilia dit.

Klockan 16.00 var jag till frissan och blev klippt och
färgad i håret.

När jag var klar hos frissan var jag förbi hos "mina"
små gullungar. Det var full fart på dom... ja, nästan så
dom var vilda... hahhaaa.
Jag hann inte mer än dit så ville Nellie leka med Barbies.
Så vi lekte ett tag... tills jag tröttnade.

När jag sen till slut kom hem igen, så gjorde jag pizza
till kvällsmat. Idag blev det en pizza med skinka, soltorkade
tomater ( bara på en liten del... dom andra ville inte ha ) och
fetaost och massor av riven vanlig ost.
Det var gott.

Kommentarer
Postat av: Fia

Klart vi ska ses :) Kramar!!

2009-09-02 @ 21:59:39
URL: http://heavenlyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0