Ledig....

Idag har jag varit ledig... eftersom Mattias har en
timeoutdag idag, från skolan.

Jag har inte gjort något speciellt på fm... annat än att
jag hämtade Johanna från skolan.
Hon mådde inge bra... huvudvärk.

Mattias är just nu och leker med sin kompis Erik.
Sen senare idag ska han på fotbollsavslutning.

Själv har jag inte planerat så mycket för dagen... jag
tar den mer som den kommer.

Men jag tror att jag ska åka en sväng förbi hos
fasters gullungar... för Johanna känner sig piggare nu och
hon ville dit en sväng.

Sen kanske jag tar med mig kameran och beger mig
ut på en fotosafari.... någonstans....

Men först och främst ska jag gå ner och duscha... har inte
haft bråttom med det idag.... eftersom jag ju är ledig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0