Lekparken....

Idag var jag tillbaka på jobbet igen.
Men jag började inte förrens klockan tio och
jobbade till klockan två.

På eftermiddagen tog jag och Hasse med oss Nellie
och åkte hem till familjen Svensson.
Vi tänkte att Nellie och Isabelle skulle få leka med varandra.
Men, men... vi hade otur idag... för dom var inte hemma.
Typiskt!

Nellie blev väl lite besviken, men jag lovade henne att
vi skulle åka hem till Isabelle en annan dag.

När vi skulle åka hem med Nellie igen, så ville hon inte
hem. Hon ville till lekparken.
Så vi hämtade även Molly och sen åkte vi till
lekparken. Vi var väl där i ca en timme.

Nu ska jag gå ner och börja med maten.
Jag har fått en filéad regnbåge av mina föräldrar, så
jag tänkte göra iordning den.
Mmmm... det är ju så gott med fisk!!

Kommentarer
Postat av: Jogga

Synd att vi inte var hemma då. Finns å andra sidan fler chanser.

2009-09-17 @ 21:12:26
Postat av: Jaana

Ja, det var synd.... Nellie var inställd att leka och jag och Hasse var inställda på kaffe... hahhaaa.



Men vi återkommer någon annan dag....



Kram Jaana

2009-09-17 @ 21:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0