Sofia....

På eftermiddagen kom kidsen storasyster Sofia med
tåg till Ludvika. Johanna slutade skolan i samma veva, så
hon och Sofia var iväg och fikade och sen skulle dom på
Pingstkyrkans seconhandaffär.
Jag åkte och hämtade dom, så dom slapp ta bussen till
Sme´backen med alla väskor och påsar.

Sofia var här hemma hos oss i några timmar.
Hon noppade bla Johannas ögonbryn.
Sofia frågade om hon skulle noppa mina ögonbryn, men
siddu det ville jag inte. Jag har provat en gång i min
ungdom att plocka ögonbrynen.... jag lyckades ta bort
två strån... sen gav jag upp... för det gjorde så jävla ont....
så det är inte värt det... tycker då jag i alla fall.

För ca 1 timme sen åkte Sofia till några vänner. Dom skulle
ut och parta... i Västerås.

Vi skulle försöka att träffas imorgon igen... någongång
under dagen.

Det är så roligt att träffa henne igen.... för nu är det ett bra
tag sen vi träffades sist... tyvärr.


Trackback
RSS 2.0