Män som hatar kvinnor....




Igår kväll tittade jag och Hasse på denna film, "Män som hatar kvinnor".
Den var bra, men den var lite otäck och rå.

Idag på eftermiddagen kom Lina, Nellie och Molly förbi här på fika.
Nellie hade en gosedjurs-hund i koppel som hon gick med
hela tiden... även ute... då släpade hon den på marken.
Den hette "Hunda"... hahhaaaa.

Som vanligt var det full fart på kidsen.
Man får skratta mycket åt dom... dom är så roliga.

Efter fikat på altanen, gick vi ut till studsmattan.









Efter att Lina och kidsen gick hem, så var jag och Johanna till Nisses
en sväng. Jag trodde att dom stängde fem, men det var ju klockan fyra.
Så vi hann bara vara där i ca en kvart... tyvärr.
Efter det har jag inte gjort något särskilt.
Jag är så trötter idag... sovit skitdåligt inatt... igen... suck.

Mattias kom nyss hem med en kompis.... så det är full rulle hemma igen.
Han har varit hos kompisar hela dagen... så
det har varit rätt så tyst och lugnt här hemma... hahhaaaa.

Johanna har för tillfället två kompisar här... en kille och en tjej.
Tjejerna ska färga håret på grabben.

Men nu ska jag ner och hälsa på dom.... även om grabben, enligt
Johanna är nervös för att träffa mig... : O
Jag som är så snäll och trevlig... hahhaaa.
Trackback
RSS 2.0