"Mitt signum"......

Så var det lördag.. och en ledig dag.

Jag hade hoppats på en solig och varm dag idag.
Då kanske man hade hittat på något att göra... typ
åka på en utflykt.... picnic...båttur... fotosafari...
höststäda i trädgården... fisketur... osv...

Men det är mulet för tillfälle.
Visst, man kan ju göra allt det där ändå.. även
om det är mulet, men min "lust" till det försvann när det
inte var strålande solsken ute....

Så nu har jag planer på att gå in i Mattias rum och RÖJA
och STÄDA.... men det är fortfarande bara planer....
för han har det stökigt och mycket saker.... man vet
inte riktigt vart man ska börja.... men jag har insett
efter ett evigt tjatande på honom ( att han ska röja o städa ),
att det måste nog bli jag som tar tag i det där....
Så jag ska försöka peppa mig själv och hitta insperation,
lust och ork till det....

En annan sak däremot som jag fick insperation till imorse, var att jag
fixade till ett signum till mig... här på bloggen.
Jag fick den idén av att Johanna har gjort så på sin... och säkert
en massa andra bloggskrivare.
Så från och med idag, kommer jag att avsluta mina inlägg med
"mitt signum".....


Kommentarer
Postat av: Teresa

aaaahhhhh... jag har oxå tänkt på det ! ... fast med en av mina favoritblommor.... :o)

men nu har ju du det..... hur ska jag då göra ??? hahahha



:o)

2009-09-12 @ 15:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0