Varg - Susi - Wolf.....



Läste nyss i en tidning att några hade träffat på en varg i Matsbo, nu
i helgen... huvva.
Jag och Johanna var ju i Matsbo i helgen....

Jag har funderat på hur man skulle ha reagerat om man hade
sett vargen själv... när vi var ut i skogarna där borta...?

Ja, det är svårt att tänka sig hur man skulle reagera när det
verkligen gäller något.
Men man kan ju alltid fundera... och jag tror att jag skulle
bli helt paralyserad och skiträdd, om jag mötte på en varg.... jag
kanske skulle svimma... eller så stog jag nog helt förlamad på ett
ställe och såg mitt liv passera som en revy framför ögonen....
Men som sagt... jag vet ju ej hur reaktionen skulle bli när det väl
gäller... jag kanske skulle göra helt annorlunda än vad jag tror....
ja, det kan man ju alltid hoppas på.

Men om jag ska se en varg i vilt tillstånd, så hoppas jag att det blir
när jag sitter tryggt i en bil.... men även då skulle jag bli skiträdd.
Trackback
RSS 2.0