Adrenalinkick......

Jag var ju sååå trött tidigare ikväll. Men nu har jag
"piggnat" till liiiite.

För någon/några här alldeles i närheten har smällt av en massa
smällare och raketer.... i olika omgångar.
Så gissa om jag blev skrämd flera gånger, när det smällde som faaaan?
Jag måste ha fått all min adrenalin utpumpad i kroppen.... då
när jag blev skit rädd.... eftersom jag känner mig lite piggare för tillfället?

Så även om jag lyckades undvika brasan och en massa ungar som
smäller av smällare runt en, så slapp jag inte det där "nervösa"
med att bli överraskad av höga smällar..... suck.

När Mattias och Hasse kom hem från brasan, så var Mattias bara in
och vände. Han hämtade lite prylar, för han skulle hem till
kompisen Mikael och sova över där.

I samma veva ringde Johanna och undrade om Hasse kunde hämta
dom liiiite senare. För dom hade det ju sååååå roligt och det var ju såååå
mycket folk där dom var.
Hon ringde alltså när det forfarande var kvar nästan 4 timmar tills
klockan 02.00... hahhahaa.
Så min snälla, snälla sambo gav dom dispans och lovade att komma
klockan 03.00 istället.... ja, om dom mot förmodan inte ringer
och vill bli hämtade före.

Få se hur länge jag själv orkar vara vaken???
Jag som nästan var helt säker på att jag skulle lägga mig tidigt ikväll......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0