Akvarell-utställning........

Idag klockan 17.00 träffades vi på akvarellen i bibblan, för
att sätta upp några av våra akvareller.
Alla i gruppen var där ( 6 st ) och våran lärare.
Vi satt upp 6-10 akvareller var i Ahlbäckssalen.
En av lokaltidningarna kom dit och skrev något och tog
några kort. Vilken av tidningarna det var, vet jag inte.... men
jag tror att det var NLT.
Jag tror att våra akvareller kommer att hänga där i ca 3 veckor.

Efter bibblan var jag hem till busungarna, en snabbis.

Idag fick jag även se ett av mina favorit program, Antikrundan.
Annars på torsdagar är jag ju på akvarellmålning, men nu är
ju det slut på det..... och så även Antikrundan... suck... det
var sista programmet för denna gång.
Typiskt!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0