Bättre väder för åtta år sen.......

Imorse när väckarklockan ringde visste jag redan att
jag inte skulle orka åka till jobbet.
Natten som var blev kanska sömnlös.... pga av smärta.
Så meddelade jobbet att jag inte skulle komma och sen
fortsatte jag att "sova"... men det blev inte så mycket sömn.

Idag fyller Katja år. GRATTIS!!!!!

För åtta år sen, den 15 april, var jag på födelsedagsfest hos Katja.
Då var det en HET och SOLIG dag.
Vi satt ute i trädgården och på altanen och festade.
Jag hade kortärmat på mig hela tiden.... även på kvällen... och jag frös inte.
Gräset var torrt, så vi spelade kubb långt in på kvällen.... ja, tills det
blev så mörkt så man hade lite svårt att se.

Idag skulle jag INTE sitta ute och festa i kortärmat.... ja, inte ens
med täckjacka på mig. Och jag skulle inte vilja spela kubb... inte
ens om jag hade gummistövlar på mig.

Tänk, vilken skillnad det kan vara på vädret från år till år.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0