Försöka hålla mig vaken......

Jahapp.... så var det slut på Millennium triologin.
Synd, för jag tycker att alla filmerna har varit jävligt bra.

Hasse hade lite svårt att hålla sig vaken den sista halvtimmen av
filmen. Så när filmen var slut, så blev det raka spåret till sängen för Hasse.
Så nu är det bara jag och Mattias som är uppe/vakna.

Ja, Johanna är väl också vaken, men hon är inte hemma.
Hon drog iväg till en fest.
Så då vet jag vad jag har framför mig.... några vakna timmar till.....
om jag orkar.... för vem vet när hon kommer hem???

Så för att hålla mig vaken ska jag kanske blogga lite.... spela något spel...
läsa nyheter..... surfa runt bara.... titta in på facebook.....hitta bilder till bloggen..... fast det
behöver jag inte just nu.... för jag har huuuur mycket bilder som helst i
en mapp.... som jag har tänkt lägga ut här..... någongång.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0