Hunkarna från förr......

Teresa har en önskan om att få se lite bilder på hunkar från förr.... då när vi
var yngre och satt och dreglade över dessa hunkar, som vi såg på
tv:n, bion eller på en bild i någon tidning.

Det var inte det lättaste att komma ihåg vilka karlar som man tyckte
var en hunk.... men jag har till slut kommit på några... och sen är
det ju som vanligt.... smaken är som baken - delad.

Vissa av hunkarna har jag själv dreglat över i min ungdom ( och fortfarande...hihihiii )
och för vissa har jag inte ens höjt ögonbrynen för.....

Här kommer några hunkar till dig Teresa.... och fler kommer senare.... i
ett annat inlägg.... jag LOVAR!

Har du papper eller servett, så du kan torka dreglet.... synd om den
blöter ner tangentbordet.... hihihiiihihi.

Titta, minns och njuuuuut.... hihihihiii.



Rob Lowe då......



Rob Lowe då......



Rob Lowe då och nu.....





Richard Gere då......



Richard Gere då......



Richard Gere då och nu.....





Bruce Willis då......



Bruce Willis då......



Bruce Willis då och nu.......





George Clooney då......



George Clooney då och nu......





Kevin Bacon då......



Kevin Bacon då och nu.......





Simon Le Bon i Duran Duran då......



Simon Le Bon i Duran Duran då.....



Simon Le Bon i Duran Duran då och nu........
Trackback
RSS 2.0