Lång dag......

Denna dag har varit lång.....

Först jobbat hela dagen.... ja, mellan 07.00 - 16.00.
Sen när jag kom hem, möttes jag av Teresa.
Hon och Johanna hade varit på en promenad.
Medans vi står här ute på gården och tjolar, så kommer
Marko glidandes på sin hoj. Då stannar han till och deltar i
vårat tjolande... ett tag.

När vi tjolat färdigt, ute på gården, åkte vi förbi brorsan och dom.
Jag hade köpt lite pyssel åt Nellie, på loppiset brevid mitt jobb, som
vi var dit och lämnade.

Sen åkte vi till blomaffären och handlade en stor bukett tulpaner
med ginst i, till mina föräldrar.
Medans jag och Johanna var inne i blomaffären, gick Hasse och Mattias
till Konsum och köpte 2 askar Nobless... som vi också skulle ge
till morsan och farsan.... som tack för att dom ställde upp på
oss ( mest Johanna ) i onsdags.
Tack mamma och pappa!!!!!!
Ni är guld värda!!!!!

Hos mina föräldrar blev vi kvar ett tag. Vi fikade och tjolade.

Klockan var nog 19.40 när vi kom hem igen.
Så äntligen efter det kunde vi börja softa och slappa.... och njuta av
att det är helg igen......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0