Långfredagen hittills......

Hasse har jobbat idag, på förmiddagen.

Mattias har lekt med kompisen Andreas till och från hela dagen.
Ena stunden är dom ute, nästa stund är dom här eller hemma
hos Andreas.

Johanna har jag inte träffat ännu... även om jag hörde för
ett tag sen att hon har vaknat.
Ska snart gå ner och "förhöra" henne om hennes kväll igår.
Och när hon kom hem inatt... för även om jag sov oroligt, så
har jag inte varit vaken och hört när hon kom hem......

Teresa var förbi här på dan på en kopp kaffe och lunch.
Alltid lika trevligt!

Om ett tag ska jag och Hasse åka till Willys och handla
mat och påskgodis.

Men före det funderar jag på att åka förbi busungarna och se om
dom har blivit friska... och lämna en "påskgåva".



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0