Nattgäst......







På eftermiddagen kom brorsan, Nellie och Molly.
Och självklart ville kidsen hoppa på studsmattan.
Men usch, va ruggigt det var ute. När det började regna, så gick vi in och fikade.
Ja, det jag nu lyckades skrapa ihop.
Igår hade jag ett oöppnat Brago kexpaket i skafferiet.... men när jag skulle
ta fram den till fikat, så fanns den inte där......

Nellie stannade kvar hos oss när brorsan och Molly åkte hemåt.
Nellie ska nämligen sova över här.
Tyvärr så har Nellie lite otur.... för Johanna är inte hemma.
När Johanna hade jobbat färdigt på Nisses, så kom hon bara hem och hämtade lite grejer.
Hon skulle hem till pappa sin och även sova över där.
Mattias har varit hos en kompis, sen skolan slutade.
Han kom också hem och vände för en timme sen.
Han i sin tur skulle på Bergakul.
Så lite synd är det, att inte mina kids är hemma, så dom kunde ha roat Nellie.

Just nu sitter Nellie och äter popcorn och tittar på barnprogram, i någon
av dessa barnkanaler. Så då passade jag på att gå upp hit och blogga lite.

Bilen då? Jaa-a.... den! Den är kvar i verkstaden i Ludvika.
På måndag, förhoppningsvis, ska vi få ett kostnadsförslag på reparationen.
Sen vet vi inte nå när vi kan få tillbaka bilen.... suck.

Bil är bra att ha, men inte när dom krånglar!!!!



Trackback
RSS 2.0