Nytt band......

Hasse har jobbat eftermiddag, så han kom nyss hem.

Själv har jag skjutsat Johanna till Nisses, vid tolv tiden.
Sen var jag hemma och tog det bara lugnt...

Mot kvällskvisten var jag ner till Konsum och handlade.
Mjölken och lite annat var slut... så det blev 3 kassar med matvaror.
Sen åkte jag och hämtade Johanna från Nisses.

När jag kom hem började jag med maten.
Mitt upp i allt skulle Mattias på fotbollsträning. Men då kom jag på
att hans kompis Andreas tränar också fotboll samtidigt med Mattias.
Så vi frågade om Mattias kunde åka med dom till träningen
och hem igen. Och det gick bra. Tur! För då kunde jag
fortsätta med maten i lugn och ro......

Idag blev det broccoligratäng = broccoli, tärnad falukorv och ostsås.
Till det hade vi kokt potatis.
Det är jättegott.... alla i vårat hushåll gillar det... för ovanlighetens skull.

Positiva idag var att jag fick ett nytt band till min mask, med posten. Yippieeee!!!!
Nu hoppas, hoppas, hoppas jag verkligen att jag får
bättre kvalitet på nattsömnen... och att masken inte läcker som ett såll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0