Tillbaka till Finland......

I förmiddags när man tittade ut, så försvann vårkänslorna
från igår, bort på ett kick.... för det snöade ju.
Men "gusschelov" så snöade det bara ett litet tag.... men
det ser så gråkallt och ruggigt ut ute.....

Teresa kom på dan och ville ha kaffe. Och det fick hon.
Vi skulle även till att göra lunch, som blev tacos, så då blev
Teresa även bjuden på mat... som hon tackade ja till.
Sen har vi suttit vid köksbordet och tjolat om det mesta.
Även Hasse har suttit med oss... hela tiden.... så mina och Teresas
hemligheter fick vi behålla för oss själva ett tag till... hihiiiihihii : )

Idag åker Marjo och hennes barn hem igen... snyft.
Hoppas det inte dröjder lika länge denna gång, som sist, tills vi träffas igen.
Ja, Marjo träffar jag igen om en månad, för då kommer hon igen.... på
en snabbvisit.... då är det klassträff... för alla 9:orna som gick på
Berga skolan samtidigt med oss.
Men nu tänkte jag mer på hela eller halva hennes familj.



Kommentarer
Postat av: Teresa

JAANA !!!???? Hasse är ju in och läser bloggen varje dag !!! Alltså..har vi hemlisar för Hasse?? Va va va ? Har vi någonsin haft hemlisar för honom,...??? Näääääähä!! Eller ??



hm....ja jag funderade på det ...han satt med heeela tiden..lite ovanligt! Men såklart... skoj har vi ju!

Tack för idag!

kramkram <3

2010-04-05 @ 21:41:42
Postat av: Jaana

Teresa: Tack själv för idag!

Mmmmm... ovanlig med att Hasse satt med hela tiden... han måtte väl ha varit extremt sällskapssjuk...hahhaha.



Hemlisar? Skrev jag hemlisar? Nääähh...ähum...näääh.. sånna har vi ju inte... svälj..harkel...



Kram!!!

2010-04-05 @ 22:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0