Uppe för länge......

ZZZzzzzz.... jag är jättetrött!!!

Igår hade jag ju sovmorgon.... och det resulterade i att jag var
"pigg" igår kväll/natt.... och då blev jag ju vaken för länge.... så jag
gick och la mig strax före kl. 03.00....

Så för ett tag sen, vid åtta tiden, tvingade jag mig själv att gå upp
ur den sköna och varma sängen..... hur gärna jag än ville hellre
ligga kvar och sova vidare.
För sover jag längre idag, så är det ju samma visa ikväll.... och
ikväll ska jag lägga mig i tid, så att jag INTE försover mig
imorgon bitti..... ja, det kan jag väl göra ändå... men jag gör allt för
att eliminera riskerna till det......

Om ett tag ska jag försöka väcka Mattias, så att han också kommer
i säng i tid, i kväll..... för nu under påsklovet har det ju blivit
lite andra sovtider för honom.
Men jag misstänker att det kommer inte att bli det lättaste, att få
honom att vakna till och vilja kliva ur sängen.... det har det
aldrig varit förut, nu på senare åren.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0