Utgifter, utgifter......

Började dagen med att konstatera att jag inte skulle orka
åka till jobbet på morgonen. Natten som var, var rätt så sömnlös.
Hörde av mig till jobbet,  och sa att jag inte orkade komma på morgonen, men
att jag kanske skulle komma senare.
Sen gick jag och la mig igen.... och sov i någon timme till... något så när i alla fall.

Åkte till jobbet senare, så klockan var väl 10.45 när jag började jobba.
Det har varit lite kämpigt att jobba, för jag har ju fortfarande varit väldigt trött.

Sen krånglar väl biljäveln igen.... det låter något konstigt ljud ifrån den.
Hasse var iväg till en verkstad med bilen och frågade om dom visste vad
det kunde vara. Men det visste dom inte. Så på fredag ska vi lämna in
bilen på verkstad, så ska dom undersöka den och försöka hitta felet.
Suck... utgifter, utgifter.....

När jag kom hem från jobbet, så ville Johanna upp till Ludvika och köpa sig
ett par nya skor och en ny vårjacka.
Ringde farsan och frågade om vi fick låna hans bil, eftersom dom på verkstaden
tyckte att vi inte skulle köra med våran bil.
Vi fick låna bilen och morsan ville också med och kolla i butikerna.
Sen fick jag även behålla bilen hemma och använda den imorgon till jobbet.
Det var snällt!!!

Johanna hittade ett par skor och en jacka. Så nu är det bekymret ur världen,
för denna gång i alla fall.
Själv hade jag ingen lust att titta på skor eller kläder åt mig själv, även om
jag skulle behöva lite nytt.... det får bli någon annan gång.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0