Vårtrötthet?.........

Idag har jag verkligen varit TRÖTT.... på jobbet hade
jag noll insperation och ork.
Men det var fler än jag som var jättetrött, på jobbet idag.
Hmmm... kan det vara för att våren är här????

Efter jobbet satt jag mig på soffan och slappade... men det
dröjde inte lång stund förrens jag sov djupt.....

Så inte nog med att man har försovit sig en del när man
ska upp och jobba.... idag "försov" jag mig till vävningen.
Jag vaknade strax före kl. 19.00, så det var bara att ta sig
snabbt några mackor och sen bege sig till vävningen.

Jag är fortfarande jättetrött... fastän jag sov i någon timme
efter jobbet. Så snart ska jag lägga mig för natta.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0