Gängmedlemmar i samma gäng...... hihihiiii.......

Min arbetsdag började inte bra och den slutade dåligt.

Jag försov mig... IGEN!!!!
Vaknade strax före sju, så det var bara att ringa chefen och säga
att jag hade försovit mig och att jag skulle komma så fort
som möjligt.

Strax före kl. 14.00 fick jag lov att åka hem från jobbet.
Jag hade så ont i magen och den kändes inte bra.
Är fortfarande öm i magen.... det är den där jävla katarren...tror jag.

Jag och Johanna hade tid till frissan idag.... jahapp, tänkte jag... det
blir till att avbeställa tiden för min del.
Men magen kändes lite bättre mot kvällningen, så jag chansade och
åkte dit... och det gick bra.

Idag på eftermiddagen hade vi två kaffegäster här hemma.
Den ena var Teresa... inget konstigt med det.
Sen senare kom Marko S hit på en snabbkopp kaffe.... ja, det är väl
inte så konstigt det heller, men ovanligt!
Om jag inte minns fel, så är det nog första gången han är in till oss, sen
vi flyttat hit.... och det är ju en lite "ovanlig" händelse.
Men, ack så trevlig!

Okej, visserligen var det jag som bjöd över honom hit, för jag såg när han
åkte förbi här utanför, och då fick jag ett "infall" och ringde upp honom och erbjöd honom kaffe.
För på ungdomensdagar umgicks vi väldigt mycket... vi ingick i samma gäng... hahhahaa.
Vi hade det så roligt då, så jag tänkte att det skulle vara trevligt om han
kunde komma på kaffe och sitta och tjola.
Och det gjorde han, men ack så stressad han var... snabbt ner med kaffe och lite
tjol.. mest med Hasse... om motorcyklar.... hahhahaaa.
Ja, ja... förhoppningsvis har han mer tid nästa gång... om
det nu blir någon nästa gång... vad vet jag??????

Hasse har åkt och jobbat... har nattskift.

Mattias sitter vid datorn och spelar mot sina kompisar... så det är ett evig
"kacklande" på Mattias... han pratar med kompisarna online.

Jag och Johanna väntar på att kvällens program ska börja, Desperata hemmafruarna!
Vi har fått vänta länge, för förra veckan var det ju inget avsnitt.



Kommentarer
Postat av: T...

Blir liiite full i skratt...är det inge ovanligt att jag är där ??? Mäh...skulle jag inte flytta in ?? Eller har jag ??? hahahhaha



Ja trevligt var det.... :o)

En tanke som slog mej var att då..på den tiden det begav sej.....då var vi yngre än vad Johanna är idag..... suck... HUR kan det va så? Hur går det ihop? va ??? Fattar inte!! hahah

Men så kloka som vi är ...du och ja så måste vi vara liiite äldre oxå. Så är det.



Klart vi ska träffas fler gånger..alla...det är väl bara att samla ihop ligan !!



kramkram.



Ps. Jag har mejlat dej.....

2010-04-06 @ 21:23:20
Postat av: Jaana

T: Suck... tiden går alldeles för fort!!



KramKram!

2010-04-06 @ 22:12:31
Postat av: M

Mooooaahhhaaahhhaaa.....Liiiiite ???????asg... Ja nog blir ni äldre allt... Tack för kaffet Jaana , (som Hasse hade kokat) . Syltmunkarna var delikata, och alla de 7 sorters kakorna satt som handen i handsken.

2010-04-07 @ 00:45:38
Postat av: T...

VI??? blir vi äldre?? Klart vi blir med tanke på att våra kids nått den där underbara åldern vi befann oss i då.... Hoppas bara att de förvaltar/utnyttjar tiden väl....

Mogna kloka kvinnor....det är grejjer det... men å andra sidan..vi är ju långt ifrån äldst av folket i vårt gamla gäng..och jaha!! Jag var ju minsann YNGST då....det betyder att jag fortfarande är YNGST !!!

Så....



Och M.... hade du haft tid att sitta en stund..så hade även du fått smaka på delikatesserna Hasse bakat...med det tar liitie mer än 3 minuter för Hasse att duka bordet..... Då var ju du long gone already.



Jaana - LOVE YA!

2010-04-07 @ 09:37:27
Postat av: Jaana

M: Jo men varsågod!!! Ang. munkar och kakor, så instämmer jag i T:s kommentar om det ;)

Och hur vi än vrider och vänder på saken, så är du äldre än mig o T.



T: Ja, vi har blivit äldre och KLOKARE... hoppas jag ...hihihiii



Kramisar!!!!

2010-04-07 @ 10:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0