Utställning......

Idag började jag och jobba senare, av olika skäl.
Men INTE för att jag försov mig.

Mot kvällningen eller sena eftermiddagen, så kom Teresa
förbi på en eller två koppar kaffe och på en pratstund.

Sen kl. 18.30 var jag på akvarellkursen.
Idag var det sista gången för denna termin... snyft.
Men vi ska ju träffas en gång i maj, då vi ska
måla utomhus... någonstans.
Sen berättade våran lärare att ABF ville att vi skulle
ställa ut våra alster, på bibblan.... eller om det
var i Ahlbäckssalen..... men någonstans där i närheten.

Åh, herre jösses.... va pinsamt!
Nästa vecka ska vi dit och sätta upp målningar som vi
har gjort......... den senaste tiden.
Alla utom jag tycker att det ska bli roligt att få visa upp
sina målningar. Så jag känner mig liiiite udda.... men, men
för våran lärares skull ska jag göra det ändå.
För han VILL att ALLA ska vara med...... och han
är så snäll och duktig som lärare, så då ids jag inte
göra honom besviken.......

Så det är bara att gilla läget..... suck.



Kommentarer
Postat av: T...

Inte ett dugg pinsamt vännen! Du skulle lätt kunna ha en egen utställning med dina alster..eller en tillsammans med dotra ....



Är heeelt överlycklig över att äntligen äga en ..eller faktiskt TVÅ superfina tavlor signerade JP



<3 T

2010-04-09 @ 19:53:09
Postat av: Jaana

T: Ja, känn dit "hedrad".... du och mina föräldrar är dom enda som har "tavlor" som jag har målat...



Kram!

2010-04-09 @ 21:06:24
Postat av: T...

Jag är HEDRAD!!! Det vet du !!!

Jisses...HUR många år väntade jag ? ;o)

Nej jusst ja - inte så många..vi är ju inte så värst gamla....

<3

2010-04-09 @ 21:08:22
Postat av: Jaana

T: Hahahhaaa.... vi är inte äldre än vad vi gör oss till.... hahhaahhaa.....



Kram!

2010-04-09 @ 21:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0