Första arbetsdagen avklarad.......

Så var den första arbetsdagen, efter semestern, avklarad.
Usch, va motigt det kändes i morse att kliva upp till väckarklockan.
Allt gick i slow motion.... för man var så trött och seg.
Och inte blev det bättre när man kom till jobbet.... där var jag
också trött, seg och insperationslös. Men, men.... det var bara att jobba på.

Men tydligen har jag kunnat slappna av ordentligt på semestern, för jag
hade glömt av min inloggning till datorn.
Så jag var tvungen att ringa support och få ett nytt lösenord.
Antagligen var det fler som inte kom ihåg sitt lösenord, för det var kö
till supporten.... jag tror jag fick vänta i närmare 20 minuter innan jag kom fram.

Det är inte första gången som jag glömmer av mina lösenord till jobbdatorn....
och det lär inte vara sista gången heller......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0