Hur ska jag göra?.......

Det blev som jag trodde.... Mattias var svår väckt i morse.
Men förhoppningsvis kommer han i säng i tid i kväll och då
är han piggare i morgon bitti.

Är hemma idag med och tar det bara lugnt.

Fast på eftermiddagen var jag till Säter och till Skönvikt.
Johanna följde med som sällskap i bilen. Trevligt!

Meningen är ju att jag ska börja i morgon och dricka
pulverdiet, Modifast. Men samtidigt är det ju kräftfiske på fredag....som
jag skulle vilja vara med på... det har ju blivit våran familje-grej.
Är jag med där, så  kan jag inte börja med dieten..... av olika
anledningar, som jag inte orkar skriva här. Så då blir det att jag
börjar med dieten på söndag istället.
Och just nu vet jag inte nå hur jag ska göra??????
Dom på Skönvikt tyckte jag skulle göra det som kändes bäst... och
just nu vet jag ju inte vad som känns bäst.... ja, inget valen känns bäst, just nu!
Hur jag än gör, så kommer jag att ha "dåligt samvete"....

Ja, ja... vi får väl se vad jag bestämmer mig för.




Kommentarer
Postat av: Lena

Tycker du skall vara med på Kräftfesten och ta den som en avspark inför kommande uppdrag.

2010-08-19 @ 16:42:20
Postat av: Jaana

Lena: Ja, jag bestämde mig för kräftfisket. Så dieten blir uppskjuten tills på söndag. Så nu får vi hoppas på att vi får kräftor och vädret är bra.



Kram!

2010-08-19 @ 17:18:21
Postat av: Karina

Jag anser följande:



Så länge de inte gör dietpulver som smakar kräftor så kan du gott vänta till söndag! :-)

Jag önskar mig också kräftor, skulle ALDRIG byta ut dem mot PULVER! Fy bu tvi!



Vilken pulversort blir det? Jordgubb som smakar mjöl, choklad som smakar damm eller vanilj som smakar som kärringparfym luktar??? Det går väl an om man får äta varma soppor som en del fabrikat har, och inte bara kalla shakes.



Hoppas att de uppfunnit några goda sorter, annars kommer du att vara ständigt förbannad, så vi på vävkursen får akta oss så du inte biter nån i armen... :-) :-) :-)



Jag har kommit fram till att smakar maten äckligt = nyttigt!



Skaldjur är ju nyttigt konstigt nog. Du får väl i så fall snåla på ost, spånken och vitt bröd.



Önskar dig alla lycka till med tålamod och pulver!!

2010-08-19 @ 23:57:54
URL: http://vovvarochvavar.bloggplatsen.se
Postat av: Karina

All lycka till heter det ju!

2010-08-19 @ 23:59:07
URL: http://vovvarochvavar.bloggplatsen.se
Postat av: Jaana

Karina: Hahhahhaa...ja, vem vet vad man får för humör...bäst att passa sig för mig på vävkursen ;)



Jag ska göra Modifast....och jag vet inte nå hur dom smakar...än. Dom har 2 "soppor"...potatis & purjolök och sen sparris. Få väl se på söndag vad shaken smakar...



Tack för lycko och tålamods önskningarna...det kommer att BEHÖVAS!!!!



Kram!

2010-08-20 @ 12:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0