Jobba eller inte jobba?.........

Om jag tyckte att jag var trött i går, så är det inget emot
var jag är idag.

I morse när jag vaknade, så satt jag i 20 minuter och tänkte:
"Jag orkar inte jobba"..... "Jo, jag MÅSTE jobba"....."Jag orkar inte jobba".....
"Jo, jag MÅSTE jobba"......osv.

"Jo, jag MÅSTE jobba" segrade till slut... med nöd och näppe.

Men det blev som jag trodde.... jag var så trött att jag hade svårt
att koncentrera mig på att jobba.... och jag slumrade till några gånger.
Men, men... jag höll ut hela dagen.

Teresa har varit förbi här en vända.

Just nu är Mattias på fotbollsträning och Hasse är på jobbet.

Själv ska jag spela lite Alfapet och surfa runt lite, här och där......




Kommentarer
Postat av: T...

Klart Teresa har varit förbi en vända !! ;o)

hahahaha

kramkram

2010-08-11 @ 19:54:50
Postat av: Jaana

T: Hahhahhahaa....



Kram!

2010-08-11 @ 22:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0