Krassliga......

Jag är sååå trött. Jag har kämpat mot tröttheten hela dagen.
Men nu orkar jag inte mer. Jag ska gå ner till vardagsrummet och
bädda ner mig i en soffa och slötitta på tv:n, tills jag somnar.

Jag vet inte om jag håller på att bli lite krasslig?
Dels så har jag hostat, jag är torr och irriterad i halsen, huvudvärk
och sen fryser jag. Johanna kände sig också lite krasslig idag... som
om hon skulle bli förkyld. Ja, vi får väl se?.......

På dan var Teresa förbi här på kaffe och en pratstund.

Hasse är ute med hojen och åker. Han har väl varit borta
i några timmar. Jag tror att han och några till skulle åka på någon
sorts utflykt... eller något liknande.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0