Lyssnat i flera timmar......

Nu har jag/vi Johanna hemma igen.... skönt!
Jag har saknat henne!!!!

Från det att vi hämtade henne från Fagersta, tills nu, så har hon och
jag suttit och pratat.... eller ja... jag har väl mest lyssnat och Johanna
har pratat. Det har varit så roligt att lyssna ... allt från vad dom har
gjort, ätit och vad hon har tyckt.

Hon har haft det jättebra och roligt!
Det riktigt lyser om henne när hon berättar något från lägret.
Det är så roligt att se hur gott det har gjort henne... att vara
just på detta läger.... och träffa just de människor.

Och hon har utmanat sig själv något så enormt... i olika sammanhang.
Jag är SÅÅÅÅ STOLT över henne.... ja, det är jag annars också...men
just nu är jag EXTRA, EXTRA stolt!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0