Skönt att bara vara......

Just nu är jag alldeles själv hemma. SKÖNT!

Jag är jättetrött idag, så jag vill bara vara....  och då
är det skönt att få vara hemma för sig själv.... när det
är tyst och lugnt.

Hasse har åkt ut med motorcykeln och Mattias cyklade
nyss iväg till en kompis.

Först hade vi tanken på att antingen åka ut med båten eller
så åka till Ulriksberg. Men eftersom jag inte var så pigg
på att göra något.... just nu i alla fall.... så rann det ut i sanden....

Visst, det skulle vara jätteskönt att åka ut med båten... men, men...
jag känner bara att jag vill vara hemma och INTE göra NÅGONTING.

Johanna har varit på läger i en vecka nu, men det känns som
om hon har varit borta i flera veckor.
Det positiva med att hon inte är hemma, är att man slipper höra
på syskonbråket och gnället. Det är skönt! Hahhahaaa.....
Sen känns det lite tomt och konstigt när en av familjemedlemmarna saknas.
Men annars så går det bra.... är inte nå orolig.... för jag vet att hon
är i bra och trygga händer. Och sen säger ju hon själv att hon trivs och
har det jätteroligt. Så bättre kan det väl inte bli?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0