Sofia och Martin......

Just nu är Hasse och Johanna iväg och skjutsar Sofia och Martin till tågstationen.
Dom ska åka hem, efter en helg här i Smb.
Dom var hit till oss en stund här på kvällen och före det så var
kidsen iväg och umgicks och åt pizza med dom hos kusin Emma.

Det är så roligt och trevligt att träffa dom.
Tyvärr, så blir det inte så ofta som man skulle vilja.
Men, men... så är det väl när man inte bor så nära varandra.

Jag och Johanna är förkylda med olika krämpor.
Drygt!

På eftermiddagen fick vi besök av Teresa.
Det blev kaffe och en massa prat.

Idag fyller Hasses mamma 60 år.
Men vi har inte varit dit idag, utan vi ska gratta henne på tisdag.
Dels för att jag och Johanna är sjuka och sen för att jag inte
vill utsätta mig själv för en massa frestelser (massa god fika).... som hon
har uppdukat idag när det är en massa folk dit och gratulerar henne.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0