Sov i bastun......

Åååå, vad jag längtar efter svala nätter, så att man
får sova gott och skönt.... hela natten!
Ja, det får gärna vara lite kallt, för då är det en sån skön
luft inne i sovrummet och då kan man också sova med ett täcke.
Som det är nu, så har man antingen ett tomt påslakan eller
inget alls på sig.... och jag tycker det är skönare att sova med täcke.

I natt kändes det som om man låg och sov i en bastu.
Fy fan, va drygt det är! Och inte hjälper det att man
har fönstren på vid gavel och en fläkt som blåser för fulla muggar.
Det är lika varmt ändå!!! Suck!!!

Så idag är jag jättetrött. Det känns som om jag bara vill sova.
Men jag kämpar emot sömnen, så gott det går.
Vill ju komma i säng i tid, i kväll.... 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0