Jävlar va rädd jag blev!!!!!...........

Nu har det hänt igen.... att jag har huset för mig själv...sen
någon timme tillbaka. Det är så tyst och skönt!

Hasse jobbar. Johanna är ju på läger. Mattias är hos en kompis.
Han ska även sova över där, för dom skulle sitta och LANA.
Mattias tog mig sig all sin datorutrustning.

Annars idag då?

Jo, jag har väl jobbat... har haft fullt upp....även om
insperationen försvann i mellan åt.

Efter jobbet hann jag inte vara hemma så länge, förrens Nellie
ringde och undrade om vi ville komma på fika. Dom höll på att
göra en citronkaka.
Jag och Hasse åkte dit och fikade. Jösses, vad gott det är med en
alldeles pinfärsk citronkaka. Lina serverade den direkt från ugnen.

Jag höll även på att få en "hjärtattack" där...ja, det kändes som det....även
om jag inte vet hur det känns.... hmmm...säkert inte ens i närheten
av det jag kände.... men ändå....

Jag och Lina satt och pratade med varandra. Jag hade ryggen mot
dörröppningen. Jag var helt inne i diskussionen, när jag blev avbruten
av att Nellie stog brevid mig och sa:
- Titta faster!
Jag vände huvudet mot henne och där stog hon och stäckte fram sina händer...
och visade mig sin hamster, nästan upp i nyllet på en. Så det enda jag
såg var ett "råtthuvud" som stirrade på mig!
JÄVLAR, VA RÄDD JAG BLEV!!!!!
Jag vände bort huvudet samtidigt som jag ryggade tillbaka och släppte
ifrån mig något konstigt skrik... eller vad det var?
Jag tror att Nellie också blev rädd....för hur jag reagerade. Stackarn!!!
Hon ville ju bara visa upp sin fina (enligt henne) hamster, som hon
verkar vara så stolt över..... och så skrämmer jag henne och Molly...tror jag.

Men jag HATAR VERKLIGEN allt som är råttor och möss!!!! YÄÄÄÄKK!!!!
Jag tycker dom är så jävla äckliga!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0