Dags att börja planera.......

Nu är det inte många timmar kvar förrens man måste
kliva upp och åka till jobbet.....  :(

På eftermiddagen var jag, Hasse och Mattias hem till mina föräldrar.
Nellie och Molly var också där. Dom blev helt vilda och uppspelta
av att Mattias kom. Sen var det high life på kidsen, hela tiden.
Förhoppningsvis somnade dom gott, helt utmattade av
bus, stoj och lek med Mattias.
Sen kan man väl alltid hoppas att Mattias också blev lite trött
av allt bus, så att han också kommer i säng i tid.
Han har också vridit på dygnet nu under sommarlovet.... tyvärr.

Efter att vi hade varit hos mina föräldrar, åkte jag hem till Teresa.
Hon har ju flyttat till en annan lägenhet nu.
Och den här lägenheten var mycket mysigare än den förra.
Hon har ljust och fint överallt. Så vill ju jag också ha......
Sen har hon inrett sin hem i samma stil som jag gillar, shabby chic.
Så jag är faktiskt lite avundsjuk på hennes hem... för det
är så hemtrevligt, mysigt, fint och smakfullt inrett.

Ja, ja... det är väl bara att börja planera och titta ut lite ljusa
färger och måla om här hemma.
Inredningsmässigt så har jag ju en hel del i shabby-stil, men man
kan alltid göra lite mer... med detaljer.

Hmmmm.... nu gäller det bara att få med sambon i detta.
För det blir han som får måla det mesta.... eftersom mina axlar
inte pallar med så mycket.... tyvärr.




Kommentarer
Postat av: T...

Men gulle du som skriver så fint om mitt hem. :o)

Ska nog bli bra här, om inte annat så mer besök av bästaste vännen. <3

Tacka sambon för all hjälp!!!

Vad hade jag gjort utan alla dessa underbara vänner - inte har det vart en rolig helg.....

Men idag har kaffepannan gått varm..sista gästen har precis gått.

Kram till dej från mej !

2010-08-08 @ 21:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0