Annandagen.......

Idag är magen bättre, "peppar, peppar.....".
Hoppas bara att det fortsätter så.....

Jag och Hasse var till Willys idag och handlat.
Där rådde det då ingen mellandagsrea-hysteri.
Det var inte nå mycket folk i affären....skönt.

Johanna är trötter idag, för jag har inte sett henne än.
Jag har pratat med henne i trappen.... och hon lät ingen pigg.
Ja, ja....det är ju det "priset" bl a man får "betala" för att man
är ut och svirar hela natten.....

Mattias ska ha en nattgäst hos sig idag.
Hans kompis Markus är här och just nu sitter dom och tuggar
i sig godis och spelar PS3.
Tidigare var dom ute och åkte bob, så hallen nere är full med blöta kläder
som hänger här och där, på tork.

Idag kl. 20.00 ska det ju börja en nytt tävlingsprogram med Peter Settman
som programledare.
Jag tänkte jag skulle titta på det.
Hoppas att det är ett bra och roligt program.




Kommentarer
Postat av: Daniel

Va programmet bra? Missade det & läste tyvärr dåliga recensioner i kvällspressen

2010-12-27 @ 19:36:53
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Jaana

Daniel: Jaa då...det gick att titta på det. Men nog har jag sett bättre program, men även sämre...



Kram!

2010-12-27 @ 20:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0