Annorlunda "fotosafari".......

Idag hade jag med mig kameran till jobbet.
Jag tänkte att jag skulle lyckas ta kort på några domherrar, när dom är
fram och äter av fågelmaten.
Men nej, dom är så skygga! När man kommer ut så flyger dom snabbt
iväg och sätter sig i några träd.

Så för att roa mig själv, i mellan åt, så bestämde jag mig för att ha
en "fotosafari" på jobbet.
Men det var inte det lättaste!
Dels så ville jag inte skylta öppet med att jag tog kort på saker och ting.
(Kan ju av vissa uppfattas som "konstigt").
Sen var det lite svårt att hitta något fint, roligt eller trevligt att fota.

Men eftersom jag hade bestämt mig för att försöka ha en fotosafri på jobbet,
så fick jag väl försöka hitta på detaljer att ta kort på......

Resultatet blev så här:



























































































Trackback
RSS 2.0