Det har gått i ett.........

Idag har det varit fullt upp, igen.

Ja, först så har jag ju jobbat.
Jag skulle ha sluta vid tre-tiden, för jag skulle till Dr Draiby.
Men tror ni jag kom ihåg det?
Nix!
Jag kom inte ihåg det förrens strax före 15.40...och
då hade jag fem minuter på mig att ta mig till vårdcentralen
här hemma.... hade en tid kl. 15.45.
Gissa om jag fick bråttom?
Japp!

Jag kom fram till vårdcentralen ca 12 minuter försent.
Usch, va pinsamt...att behöva "ursäkta" sig för ens sena ankomst... tänkte jag.
Men, puuuh, jag hade tur!
Dr Draiby var själv lite försenad, så jag hann sitta i ca 5 minuter och
vänta innan han kom och hämtade in mig.
Så jag behövde inte komma med någon ursäkt... skönt!

Inne hos Draiby blev jag stucken, som vanligt.
Idag gjorde det riktigt ont, på olika sätt..... jag blev nästan svettig av smärtan.

När jag kom hem, så var det bara att börja möblera i våran "nya" matsal.
Jag och Hasse höll på att flytta på dessa möbler, fram och tillbaka....  hit och dit.
Men efter några olika varianters möbleringar, så bestämde vi till slut för ett av dom.
Sen var det bara att börja damma av allt.... komma på hur man ville pynta.....
prova sig fram med olika saker och ting.... puuuh.
Jag fick god och bra hjälp av Johanna.

Men vi hann inte färdigt, för kl. 21.00 var det ju desperata på tv:n.
Och det vill man inte missa!

Så imorgon blir det till att fortsätta att plocka fram saker/prydnader och
hitta en "bra" plats åt dom.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0