Johanna, Seppo och Sofia......

Vill bara börja med att säga, att Johanna har kommit
igång med att blogga igen..... gå gärna in där och läs...och
lämna gärna en kommentar.
Jag tycker det är roligt att läsa hennes blogg.... och jag
hoppas att hennes skrivande håller i sig.

Hasse har varit iväg, här på morgonen, och hämtat Seppo
och Sofia (Sofia har varit hos Seppo i några dagar).
Seppo ska hjälpa till med målningen av vårat gamla vardagsrum.
Sofia har jag inte hunnit träffa än, för hon "smet" ner i
Johannas rum på en gång... och jag vill inte störa tjejerna.... för
jag misstänker att dom nog ligger och sover....hahahhaha.

Jaa-a... få se vad som händer resten av dagen????




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0