Pannkakor, pannkakor........



I onsdags, när vi hade julfrukost på jobbet, så blev det över en hel del mjölk.
Så Anette kom på igår, att man kunde ju göra pannkakor och använda
mjölken till det. Sagt och gjort!

Idag stog Anette och Ann och gräddade pannkakor av ca 20 liter pannkakssmet!
Dom stog och gräddade i nästan fem timmar!
Vilka brudar!!!!

Det doftade så gott och "hemtrevligt" i hela matsalen.
Jag var jätte sugen på pannkakor, men jag lyckades stålsätta mig och
skippa pannkakorna och äta en banan till frukost istället.





Tommy ville ha pannkakor....ja, det ville de flesta ha.
Och dom åt, för det blev inga pannkakor kvar.
Pannkaks-frukosten blev väldigt uppskattad!





Eftersom det är Hasses födelsedag idag, så kom mina föräldrar hit och skulle
gratta Hasse.
Men oturligt nog så var Hasse inte hemma.
Han åkte kl. 15.30 med Mattias och Mattias kompisar till Ludvika.
Mattias har "badkalas" idag..... då han har bjudit sina kompisar på ett badhusbesök....
och efter det blir det Mc Donalds.
Hasse är ju som vanligt så snäll och ställer upp...även om jag sa att jag kunde
åka, så han fick vara hemma.
Men, nej...det behövde jag inte...för han kunde göra det.

Så mina föräldrar fick nöja sig med mitt och Johannas sällskap.



Trackback
RSS 2.0