Snö, snö, snö och ännu mer snö.........



Vid 11-tiden gick jag och Hasse ut.
Jag skulle iväg med bilen.... dels till Konsum och handla lite....och sen skulle jag
och Anette åka och hälsa på Johanna och Martin + deras barn.

Hasse hjälpte mig att få fram bilen, under all snön.
Sen skulle han även skotta.









Men jösses, vad snö det har kommit.
Nu räcker det....tycker jag i alla fall.

När jag var iväg till affären och sen när jag och Anette var på våran fika-turne, så
fick man pulsa fram överallt.
Det var varken plogat eller skottat....vart man än gick eller åkte.

Men fram kom vi, till Moga.
Vi var hemma hos Johanna och dom, ett bra tag.
Vi fikade, gullade med kidsen, tjolade och tittade på Johannas fiffiga och fina
inredningsdetaljer (som hon hade fixat och donat av olika saker).


Just nu är jag hemma alldeles själv.... sköööönt!!!
Det är så tyst och lugnt!!!

Hasse är och gör ett eftermiddagsskift, på verket.
Johanna och Mattias är hos Seppo.
Jag ska väl hämta dom någon gång, sen senare på eftermiddagen/kvällningen?
Usch, jag ser INTE fram emot att åka efter Ulvshyttavägen!!!!
Måtte den var plogad!!!
Ja, det är ju bara att köra lugnt och sakta....visst....men tyvärr så finns
det ju andra medtrafikanter som INTE kör som dom bör.....
så kallade IDIOTER!!!!



Trackback
RSS 2.0