Söndag kväll.......

Nu är matsalen färdig målad.
Men vi är för trötta för att börja fixa iordning den nu....
även om jag är ivrig att möblera och pynta med saker och ting.
Jag har så mycket nya saker i förråden, som jag aldrig har
haft framme...ännu.

Sen har jag ju inte kunnat ta fram tomtarna ännu.
Och dom brukar jag ta fram senast den 2:dra advent.

Teresa har varit förbi här, nu på kvällen.
Hon åkte hem för ett litet tag sen.

Jaa-a...nu är det inte många timmar kvar av denna söndagen.
Ikväll ska jag försöka komma i säng, i tid..... senast kl. 22.00.
Hmmm...få se om jag lyckas med det?




Kommentarer
Postat av: Daniel

Duktigt!

I säng med dej nu i tid!

2010-12-06 @ 19:32:41
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Jaana

Daniel: Ähum...det blev lite senare än vad jag hade tänkt. Så jag var inte så duktig.



Kram!

2010-12-06 @ 21:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0