Tack för hjälpen.......

Månadsskifte = Fullt upp på jobbet.

När jag kom hem från jobbet, var Teresa hemma
hos oss och hjälpte Hasse med att grundmåla vardagsrummet.
När dom var färdiga med det, så blev det fika.
Efter fikat blev det en varsin soffa för mig och Teresa, som
vi sjönk ner i. Och sen satt vi där i några timmar och
bara pratade....om dittan och dattan....och om allt och inget....
och tiden den bara rusade iväg.

Det var inte länge sen som Teresa åkte hem.

Medans jag och Teresa satt och tjolade, grundade Hasse
färdigt listerna. Men för ett tag sen gav han upp för idag.
Han måste ju hinna sova, innan han ska iväg och jobba natt.

Tack för din hjälp idag, Teresa!




Kommentarer
Postat av: Teresa

Määäh..... Det var sååå liiite så!

Jag gillar ju att rolla ! hahahaha

Känns bra att kunna hjälpa till - det vet du !

kramelikram

2010-12-01 @ 22:11:50
Postat av: Jaana

Teresa: Joo, jag vet =)



Kram!

2010-12-02 @ 07:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0