Gott Nytt År!.........

Då är vi här, på årets sista dag!

Det är inte klokt, vad tiden går fort. Det här året
har bara svischat förbi en....känns det som.
Ja, det har då gått ALLDELES för fort!!!!
Man hinner ju knappt med....hahahhaaaa.

Hur har året varit då, för min del?

Jaa-a... som livet är i allmänhet...med dalar och toppar....
framgångar och motgångar.....glädje och sorg....
hopp och hopplöshet..... lycka och olycka.... enkelt och jobbigt...
roligt och tråkigt.....friskt och sjukt..... rikt och fattigt....bättre och sämre....osv.

Och jag antar att nästa år, 2011, blir ungefär lika... ja, så som livet är.
Fast självklart så hoppas man ju på det bästa!
Vem gör inte det?



Önskar er ALLA ett GOTT NYTT ÅR!



Kommentarer
Postat av: T...

Hinner kanske kika förbi en snabbis idag ..... (hoppas jag)



Mitt 2011 ska iallafall BARA bli bättre än 2010 .

Vilket år !!!

Tack för att du funntis där heeela tiden !

kram !

2010-12-31 @ 11:47:39
Postat av: Jaana

T: Tack själv! =)



Önskar dig ett BRA, BÄTTRE & GOTT NYTT ÅR 2011!



Kram!

2010-12-31 @ 12:01:34
Postat av: Karina

Ett riktigt GOTT NYTT ÅR till er!

2010-12-31 @ 15:48:07
URL: http://vovvarochvavar.bloggplatsen.se
Postat av: Jaana

Karina: Tack!



GOTT NYTT ÅR!!! till er med!



Kram!

2010-12-31 @ 19:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0