Följetong....

Garderobsföljetongen fortsätter.....

Det var meningen att jag skulle till Teresa idag.
Men, men.... mina garderober har sysselsätt mig heeela dagen....
och jag är fortfarande inte färdig!

Jag var tvungen att avbryta för ett tag sen... för min nacke och
axlar värker och ömmar för fullt.

Men Mattias är ivrig att få alla sina kläder till sin nya stora garderob, så
han håller på nu och sorterar in sina kläder.... så som han själv vill.
Hasse är med där inne och hjälper till.... eller så lägger han sig i....
eller så gör han båda?

Själv får jag fortsätta någon annan dag... när jag har tid över.

Fy faaaan, vilket jobb det blev... ähum.. kanske för att man inte
har fixat det på en gång.... vid rumsbytet.

Nästa problem blir att trolla fram mer förvaring till kläderna... för
både jag och Hasse fick sämre med förvaring i vårat sovrum, som
vi har nu... mot det förra.
Just nu är det kläder ÖVERALLT i vårat sovrum.... högt som lågt...
på möbler.... i påsar... ja, precis ÖVERALLT....  SUCK!!!!!


Så nu känns det liiite bättre, när jag har fått gnälla lite.......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0