Gnager lite i samvetet....

Usch, jag har lite dåligt samvete.
Istället för att städa, tvätta och göra något här hemma, så
har jag ( och även de andra ) tagit oss en riktig slöstart
på dagen.... men det är ju så skönt att slippa alla måsten...
när det är helg och man är ledig. Man har nog av dom
på vardagen.

Snart ska jag i alla fall gå ner och duscha och fixa iordning mig.

Johanna ska hem från pappa sin idag.... och då tänkte jag att
vi kan hämta henne och samtidigt storhandla på Willys.

Ikväll är det ju dags för den sista deltävlingen av Melodifestivalen.
Jag ska väl titta på det... men överlag så tycker jag att
årets melodifestival är sämre.... än vad det har varit de
senaste åren.
Få se om man kan få någon överraskning ikväll.... om det
finns någon låt som faller en på direkten....???



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0