Liten paus.....

Jag har en paus nu... i garderobstädningen....puh.

En sak är säker.... vi har för få garderober!!!

Som sagt, jag håller fortfarande på med Mattias och min garderob.
Vi har ju bytt rum för ett BRA tag sen... och av någon anledning...ähum...
så har garderobernas innehåll inte bytts.....men tanken har varit där
hela tiden.... så då har vi inte satt in kläderna ordentligt i våra
garderober.... eftersom vi ändå skulle byta.... så då har vi tvättkorgar
fulla med rena kläder.... påsar med rentvätt.... här och där....
Så nu håller jag på att leta fram alla dessa tillfälliga förvaringsgrejer....
och sorterar .... och plockar ur.... och kastar....

En till sak som är säker.... det är ett skittråkigt göra!!!!

Men skåpet med sängkläderna är fixad.... jag har sorterat
och vikt och kastat det jag har sett på en gång att det är trasigt.
Men de andra, redan vikta sängkläder har jag inte gått igenom....
så man får kasta eftersom man stöter på något slitet.....
Vi hade en hel del nya sängkläder i förpackningar.... så dom har jag
plockat ur och sorterat in i skåpet.

Nu gäller det bara att få Hasse och Johanna att rensa ur deras
garderober.... för det är nog behövligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0