Råttnoja hela dagen.....

Det är så jag skäms att skriva detta.... jag sov
över imorse..... igen. Jag har stängt av väckarklockan ... utan
att jag själv minns det.
Vaknade med ett ryck kl. 06.20 och insåg att jag inte skulle
hinna till jobbet till kl. 07.00.
Så jag kom ca ½-timme försent.... suck.

Ett hett samtalsämne på jobbet har varit om våra
råttor som har invaderat byggnaden.
Chefen såg en råtta springa ut från hans rum och sen
hörde han hur det lät i ett skåp inne i hans kontor.... och där under
låg det även en massa små pappersbitar.....
YÄÄÄKKK!!!!

Råttnoja på högsta nivån blev det för mig idag.

Men chefen har ringt till Anticimex, så dom kommer imorgon
och ska lägga ut något... vet ej vad.

Johanna slutade tidigt idag, så hon har varit hos mig på jobbet.
Trevligt... även om jag inte hann prata och underhålla henne
så mycket.... eftersom jag hade fullt upp med att jobba.

Idag, om ca 50 minuter, ska jag på vävning och börja med
att väva på en yllesjal. Det var ett tag sen som jag var dit.
Det ska bli roligt att få väva.... hoppas bara att mina
axlar också tycker det.......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0