Städa garderober......

Mitt på dagen och jag har inte fått något gjort.....
Tiden bara rusar iväg när man sitter här vid datorn... i alla fall för mig.

Det är även dags för lunch.... och lusten flödar att få kocka något...NOT.
Jag hoppas att Hasse fixar lunchen idag.... och han sitter säkert och
hoppas på att jag ska fixa den.

Själv hade jag tänkt börja med ett av mina hundratals
städprojekt....nämligen att byta och rensa i garderober.... tänkte gå
lös på min och Mattias... och sen även den som vi har sängkläder i.
Tråkigt, men ack så behövligt....... rensa ur kläder som är för små,
trasiga, utslitna, ej använda.... osv.
Säkert hittar jag en massa håliga strumpor och omaka strumpor... som
nu ska bort.
Bland sängkläderna ska jag också rensa.... sånna som börja bli för
utslitna......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0