Lite gnäll....

Usch, nu är jag trött på all snö.... och det kommer bara mer och mer
snö.... gatorna blir bara smalare och smalare av allt snö som
ligger som vallar längs vägen.... och man får knappt plats att mötas med en bil....
korsningarna ( de flesta ) är ju livsfarliga... de stora snöhögarna skymmer sikten....
det är jävligt tråkigt att borsta av bilen och bilen blir ju helt igenisad.... jag vet
inte hur många gånger bagageluckan har fryst fast... och någon av dörrarna.
Snöröjningen är ju inte den bästa... så man får både köra och gå i modd.

Ja, det var lite gnäll....

Annars så har jag jobbat. Var även till loppiset brevid jobbet och fyndade ett
vitrinskåp, sån som man har på väggen... och sen köpte jag alldeles nya fina vita,
shabby chic aktiga kaffekoppar till Johanna.
Har det varit 8 st av dom, så har jag behållt dom själv, men nu fanns det
bara ett 4-pack....tyvärr. Men Johanna blev glad för dom.

Hade även en tid till läkaren Jens idag, klockan 16.00.
Men när jag kom dit, så fick jag besked att jag skulle ha varit där kl. 13.00.
Men Jens var kvar, så jag fick träffa honom... men han hade inte tid
att behandla mig.
Och jag vet till 100% att jag har skrivit rätt tid... för han ringde till mig
om tiden och då skrev jag ner den på en gång i min almanacka.
Och jag tror nog att Jens förstod att det var han som hade skrivit fel... för
han bad om ursäkt för det och han protesterade inget om tiderna.....
Så nu får jag vänta i 5 veckor innan jag får komma igen... och förhoppningsvis
få någon behandling/hjälp mot mina onda axlar och nacke.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0