Jag kämpar på......

Idag hade jag noll i arbetslust. Usch, va tråkigt det är när man
har en sån dag.... allt blir ju så "jobbigt".... men jag
jobbade i mellan åt... och där i mellan satt jag och gäspade.

Idag på jobbet var det några som köpte wienersemlor till eftermiddags-
kaffet. Gissa om det såg gott ut?!

Idag började vävningen igen, men jag är så jävla slut efter en
hel arbetsdag så jag orkade helt enkelt inte gå dit.
Ja, jag orkar ingenting överhuvudtaget.... jag är väldigt trött, har
bomull i huvudet, ont i huvudet, irriterad och otålig.... efter
en arbetsdag. Men, men .... det är bara att kämpa på tills man
kommer över den där tröskeln.... när en ovana blir till en ren
vana och vardagsrutin igen.

Till kvällsmat gjorde jag varma mackor, med köttfärsröra.
Ungarna ville även ha champinjonstuvning på sina mackor.
Mmmm.. det är ju så gott med varma smörgåsar... när man
har köttfärs på dom. Kryddade köttfärsen med bla vitlök...mmmm gott!

Så imorgon blir det varma mackor i matdosan......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0