Fick inget paket.....

Så var första arbetsdagen som heltidare, igen, avklarad.
Vi två tiden blev jag sååå trött... det är ju då jag är van att
få sluta för dagen. Så resten av arbetsdagen var ett evigt gäspande.

Efter jobbet var jag hem en liten vända. Sen åkte jag och Johanna till
Apoteket.... och där fick man vänta länge innan man fick det man
ville ha. Sen var vi in på Ica. Meningen var att jag skulle dit och hämta
ut ett paket och samtidigt då handla lite.
Men tror ni att det blev ett paket uthämtat? Nej, jag hade väl glömt att
ta med mig mobilen där jag hade ett nummer som skulle uppges.
Frågade om dom inte kunde ge mig paketet ändå, men det gick inte.

När jag kom hem och berättade min miss med mobilen, så erbjöd sig
min snälla sambo att åka och hämta ut paketet.

Nu är även adventspyntet från fönsterna borta.
Johanna hade plockat ner dom medans jag var på jobbet.
Då blev jag glad... när jag hade fått hjälp med det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0